PushPushGo

https://pushpushgo.com/pl/pages/wspolczynnik-konwersji-e-commerce-narzedzie/

Statystyki w zakresie odwiedzin danej strony mogą okazać się niezwykle zwodnicze i mimo teoretycznie pozytywnych trendów, nie przekładać się na efektywność sprzedażową i faktyczne zainteresowanie klientów. Aby realnie zmierzyć stopień zainteresowania naszymi usługami czy produktami, musimy zwrócić uwagę na współczynnik konwersji e-commerce. Jest to najdokładniejszy i najlepszy wskaźnik tego, jaka liczba osób odwiedzających naszą stronę weszła w relacje konsumenckie, czyli dokonała zakupu danego produktu lub zapisała się na listę subskrypcji. Niski współczynniki wynika najczęściej z nieodpowiednich opisów na stronie, skomplikowanych systemów płatności lub nieatrakcyjnych dla klientów warunków dostawy, lub niedostosowanych rynkowo cen.

ul. Ostatnia 1C / B2
31-444 Kraków

Telefon: 123125213
 
Dodaj opinię

Statystyki:

Liczba firm: 378 Liczba opinii: 20004

Ostatnio dodane firmy:

 

Ostatnio dodane opinie:

19.06.2019 | 14:08 e_elly33 dodał opinię o TONOCLEG.pl

Płacę stosunkowo niewielkie pieniądze za noclegi pracownicze Kielce. To zasługa tego portalu.

19.06.2019 | 08:41 sgemino dodał opinię o Bobraz.pl - foto obraz

Prezent w postaci obrazu ze zdjęcia sprawił miłą niespodziankę. Tak, jak myślałam. Polecam również...

 
 
X Zamknij
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych, a przede wszystkim, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Możesz je wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies tutaj.